Cílem je srovnatelnost kvalifikací v různých zemích
Kvalifikační úrovně mají definované deskriptory (zobecněné kompetence), podle nich se stanovují úrovně jednotlivých kompetencí a návazně úrovně celých kvalifikací
Ukázky výstupů
Lektor dalšího vzdělávání
7
Sestavení obsahu a struktury vzdělávacího programu na základě stanovených vzdělávacích cílů, vč. z nich vyplývajících kompetencí
7
Rozpracování obsahu kurzu do minutového scénáře vč. volby didaktických pomůcek a metod výuky
7
Vstupní hodnocení kompetencí a účastníků vzdělávacího programu
7
Prezentace učiva s využitím interaktivního přístupu, řešení problémů a příkladů z praxe s využitím didaktických pomůcek
7
Příprava, řízení a vyhodnocení modelových situací a metod práce se skupinou
7
Zadávání samostatných a skupinových prací účastníkům vzdělávacího programu
7
Hodnocení účinnosti vzdělávání a dosažení nastavených vzdělávacích cílů a požadovaných kompetencí
7
Sklář pro duté sklo
3
Orientace v normách a v technických a výtvarných podkladech pro výrobu a zpracování skla
3
Volba postupu práce a technologických podmínek při výrobě dutého skla
3
Posuzování kvality surovin a vytvářeného výrobku při výrobě dutého skla
3
Foukání výrobků ze skloviny z volné ruky
3
Foukání výrobků ze skloviny do forem
3
Roztáčení, lepení výrobků a protahování tvaru ze skloviny
3
Ošetřování, údržba a obsluha zařízení a pomůcek pro výrobu dutého skla