Krok IV – Stanovení kritérií hodnocení uchazeče o kvalifikaci
Otázky a odpovědi, test
Zkuste si odpovědět
Je nějaký doporučený počet kritérií?
Optimální počet kritérií pro jednotlivé kompetence nelze určovat. Důležité je, aby šlo o kritéria, která budou pro příslušnou kompetenci skutečně relevantní.
Odpověděli byste správně?
Test
1. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
Vyberte všechny správné odpovědi.
0H;aynGGc
K%Y*8čb8o
ŠpatněTento bod je špatně
q$-E@á2Rg
ŠpatněTento bod je špatně
*9*(#3x3X
ŠpatněTento bod je špatně
&ěXCC&?še
ŠpatněTento bod je špatně
~áAC%;T8x
ŠpatněTento bod je špatně
2. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
Vyberte všechny správné odpovědi.
5s5iíwuS|
kk_ýa_yý_
ŠpatněTento bod je špatně
ádV3HuzMW
ŠpatněTento bod je špatně
žUNj(y+;č
ŠpatněTento bod je špatně
0SUDlhw&6
ŠpatněTento bod je špatně
8ě@BME!Mu
ŠpatněTento bod je špatně
3. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
Vyberte všechny správné odpovědi.
Xsě)JGf.ě
AI(Fk&*gD
ŠpatněTento bod je špatně
ZePs~3jš)
ŠpatněTento bod je špatně
#řA_k;^|h
ŠpatněTento bod je špatně
odS#Fk+74
ŠpatněTento bod je špatně
2W#8é@#5$
ŠpatněTento bod je špatně
4. Které z následujících požadavků je třeba splnit při tvorbě kritérií?
Vyberte všechny správné odpovědi.
mXOFO+)A9
N.;@.V_J*
ŠpatněTento bod je špatně
uIzDm~čA|
ŠpatněTento bod je špatně
*lRXYříC6
ŠpatněTento bod je špatně
a7G6G5iP!
ŠpatněTento bod je špatně
u6k3híU#í
ŠpatněTento bod je špatně
UhpfSCdCi
ŠpatněTento bod je špatně
5. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?