Krok IV – Stanovení kritérií hodnocení uchazeče o kvalifikaci

Otázky a odpovědi, test

Zkuste si odpovědět

  • Je nějaký doporučený počet kritérií?
    Optimální počet kritérií pro jednotlivé kompetence nelze určovat. Důležité je, aby šlo o kritéria, která budou pro příslušnou kompetenci skutečně relevantní.
    Odpověděli byste správně?   

Test

  • 1. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
    Vyberte všechny správné odpovědi.
    0H;aynGGc
    K%Y*8čb8o
    ŠpatněTento bod je špatně
    q$-E@á2Rg
    ŠpatněTento bod je špatně
    *9*(#3x3X
    ŠpatněTento bod je špatně
    &ěXCC&?še
    ŠpatněTento bod je špatně
    ~áAC%;T8x
    ŠpatněTento bod je špatně
  • 2. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
    Vyberte všechny správné odpovědi.
    5s5iíwuS|
    kk_ýa_yý_
    ŠpatněTento bod je špatně
    ádV3HuzMW
    ŠpatněTento bod je špatně
    žUNj(y+;č
    ŠpatněTento bod je špatně
    0SUDlhw&6
    ŠpatněTento bod je špatně
    8ě@BME!Mu
    ŠpatněTento bod je špatně
  • 3. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
    Vyberte všechny správné odpovědi.
    Xsě)JGf.ě
    AI(Fk&*gD
    ŠpatněTento bod je špatně
    ZePs~3jš)
    ŠpatněTento bod je špatně
    #řA_k;^|h
    ŠpatněTento bod je špatně
    odS#Fk+74
    ŠpatněTento bod je špatně
    2W#8é@#5$
    ŠpatněTento bod je špatně
  • 4. Které z následujících požadavků je třeba splnit při tvorbě kritérií?
    Vyberte všechny správné odpovědi.
    mXOFO+)A9
    N.;@.V_J*
    ŠpatněTento bod je špatně
    uIzDm~čA|
    ŠpatněTento bod je špatně
    *lRXYříC6
    ŠpatněTento bod je špatně
    a7G6G5iP!
    ŠpatněTento bod je špatně
    u6k3híU#í
    ŠpatněTento bod je špatně
    UhpfSCdCi
    ŠpatněTento bod je špatně
  • 5. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
    Vyberte všechny správné odpovědi.
    @řř|Z$*RY
    g(1r;VíZu
    ŠpatněTento bod je špatně
    ;Ai4áxI-9
    ŠpatněTento bod je špatně
    QvA7_6Ožo
    ŠpatněTento bod je špatně
    D=C.á#j6í
    ŠpatněTento bod je špatně