Krok III. Stanovení kvalifikační úrovně kvalifikace
Kritéria kvality, výstupy
Zkontrolujte si své výstupy po kroku III. Nabízíme kritéria kvality a také ukázky výstupů.
Kritéria kvality pro stanovení kvalifikační úrovně kvalifikace
- Kvalifikační úrovně profesních kvalifikací odpovídají úrovním Evropského rámce kvalifikací
- Cílem je srovnatelnost kvalifikací v různých zemích
- Kvalifikační úrovně mají definované deskriptory (zobecněné kompetence), podle nich se stanovují úrovně jednotlivých kompetencí a návazně úrovně celých kvalifikací
Ukázky výstupů z profesní kvalifikace
Lektor dalšího vzdělávání | 7 |
---|---|
Sestavení obsahu a struktury vzdělávacího programu na základě stanovených vzdělávacích cílů, vč. z nich vyplývajících kompetencí | 7 |
Rozpracování obsahu kurzu do minutového scénáře vč. volby didaktických pomůcek a metod výuky | 7 |
Vstupní hodnocení kompetencí a účastníků vzdělávacího programu | 7 |
Prezentace učiva s využitím interaktivního přístupu, řešení problémů a příkladů z praxe s využitím didaktických pomůcek | 7 |
Příprava, řízení a vyhodnocení modelových situací a metod práce se skupinou | 7 |
Zadávání samostatných a skupinových prací účastníkům vzdělávacího programu | 7 |
Hodnocení účinnosti vzdělávání a dosažení nastavených vzdělávacích cílů a požadovaných kompetencí | 7 |
Sklář pro duté sklo | 3 |
---|---|
Orientace v normách a v technických a výtvarných podkladech pro výrobu a zpracování skla | 3 |
Volba postupu práce a technologických podmínek při výrobě dutého skla | 3 |
Posuzování kvality surovin a vytvářeného výrobku při výrobě dutého skla | 3 |
Foukání výrobků ze skloviny z volné ruky | 3 |
Foukání výrobků ze skloviny do forem | 3 |
Roztáčení, lepení výrobků a protahování tvaru ze skloviny | 3 |
Ošetřování, údržba a obsluha zařízení a pomůcek pro výrobu dutého skla | 3 |