Krok IV. Stanovení kritérií hodnocení uchazeče o kvalifikaci
Otázky a odpovědi, test
Zkuste si odpovědět
Je nějaký doporučený počet kritérií?
Optimální počet kritérií pro jednotlivé kompetence nelze určovat. Důležité je, aby šlo o kritéria, která budou pro příslušnou kompetenci skutečně relevantní.Odpověděli byste správně?
Test
1. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
Vyberte všechny správné odpovědi.0H;aynGGcK%Y*8čb8oŠpatněTento bod je špatněq$-E@á2RgŠpatněTento bod je špatně*9*(#3x3XŠpatněTento bod je špatně&ěXCC&?šeŠpatněTento bod je špatně~áAC%;T8xŠpatněTento bod je špatně2. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
Vyberte všechny správné odpovědi.5s5iíwuS|kk_ýa_yý_ŠpatněTento bod je špatněádV3HuzMWŠpatněTento bod je špatněžUNj(y+;čŠpatněTento bod je špatně0SUDlhw&6ŠpatněTento bod je špatně8ě@BME!MuŠpatněTento bod je špatně3. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
Vyberte všechny správné odpovědi.Xsě)JGf.ěAI(Fk&*gDŠpatněTento bod je špatněZePs~3jš)ŠpatněTento bod je špatně#řA_k;^|hŠpatněTento bod je špatněodS#Fk+74ŠpatněTento bod je špatně2W#8é@#5$ŠpatněTento bod je špatně4. Které z následujících požadavků je třeba splnit při tvorbě kritérií?
Vyberte všechny správné odpovědi.mXOFO+)A9N.;@.V_J*ŠpatněTento bod je špatněuIzDm~čA|ŠpatněTento bod je špatně*lRXYříC6ŠpatněTento bod je špatněa7G6G5iP!ŠpatněTento bod je špatněu6k3híU#íŠpatněTento bod je špatněUhpfSCdCiŠpatněTento bod je špatně5. Které z příkladů by neměly být kritérii hodnocení?
Vyberte všechny správné odpovědi.@řř|Z$*RYg(1r;VíZuŠpatněTento bod je špatně;Ai4áxI-9ŠpatněTento bod je špatněQvA7_6OžoŠpatněTento bod je špatněD=C.á#j6íŠpatněTento bod je špatně